Posts

Showing posts from February, 2019

MOBOTFLEXI : TUA

TUA
Semua orang pasti akan rasai usia tua bila sampai masa tapi untuk rasa tua sebelum masanya jarang sekali berlaku. Pengalaman ini dirasai oleh anak muda ini di karnival warga emas anjuran JKM dan Perbadanan Putrajaya menggunakan peralatan yang dicipta khas dalam projek kajian penuaan warganegara anjuran UPM baru-baru ini. Semoga pengalaman ini memberi keinsafan dan bantulah warga tua di sekeliling anda untuk kembali berdiri dengan mengesyorkan mereka supaya menggunakan mobotflexi.

#minimakankesakitan

MOBOTFLEXI : INOVASI BARU

InsyaAllah akan ada inovasi baru untuk mereka yang berat badan melebihi 160kg.
KamifahambagaimanamerekamahukembaliberdikarisepertipenggunaMobotflexi yang lain namunsetakatiniMobotflexihanyabolehmenampungberatsehingga 150kg sahaja. MobitXtendedjugatidakbegitusesuaimemandangkansaizdanstrukturkerusiroda yang digunakankurangmesraMobitXtendedwalaupun Mobil Xtendedbolehmenarikbebansehingga 220kg. Kamisangatutamakankeselamatandankeselesaanpenggunasebelummenyerahkanprodukkamikepadamereka.
Fokuskamilebihkepadamemberisolusidanmembantumemilih device yang sesuaiuntukmereka / penggunakembaliceriadanberdikari. Semogaadasolusisegerauntuksahabatkitaini -

www.mobotflexi.com

MOBOTFLEXI : KAMI MAHU MEREKA SENYUM & SENTIASA RASA DIHARGAI

Image
Kami mahu mereka senyum dan sentiasa rasa dihargai.
Karnival pagi tadi berakhir dengan rasa lega sangat bila usaha team AIDAQ mensejahterakan warga emas kini diberi perhatian serius oleh pihak berwajib dan pihak perubatan. Kepada warga emas khususnya pemegang kad OKU, peluang untuk menggunakan mobotflexi dalam aktiviti harian lebih cerah sekarang. Permohonan ke Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) termasuk Sabah dan Sarawak boleh dibuat secara terus tanpa perlu orang tengah. Anda hanya perlu isi borang, lengkapkan syarat dan berikan justifikasi paling optima untuk gunakan mobotflexi dalam aktiviti harian seperti ke hospital, bekerja, membeli belah di pasar raya dan sebagainya tanpa perlu selalu bergantung kepada pembantu. Selain itu, pihak Baitulmal juga menyediakan pembiayaan penuh kepada asnaf dan pemohon mobotflexi yang layak. Dalam tempoh 10 bulan lepas, 5 pemohon asnaf telah berjaya mendapat dan menggunakan mobotflexi masing-masing.
- ACTUALLY KEPADA YANG MEMERLUKAN, ADA BANYAK CA…

MOBOTFLEXI : PERSEDIAAN KITA

PERSEDIAAN KITA.
.
Menginjak usia saban tahun itu pasti tapi apa persediaan kita supaya kita kekal sihat atau paling tidak, kita masih bisa menikmati kehidupan paling berdikari dalam semua aktiviti.
.
Jom luangkan sedikit masa untuk sertai karnival anjuran Jabatan Kebajikan Masyarakat Wilayah Persekutuan untuk mensejahterakan warga emas. . PROGRAM KARNIVAL WARGA EMAS 2019 ------------------------------------------------------------ TARIKH : 21/02/2019 (KHAMIS) MASA : 7.00 PAGI - 1 PETANG TEMPAT: RUANG LEGAR, DEWAN SERI SIANTAN, JALAN P3 F, PERSINT 3, 62100 PUTRAJAYA. . PENGISIAN : Sesi 1 - Persediaan di Hari Emas Panel : Institut Penyelidikan Penuaan Malaysia, Amanah Raya dan Persatuan Pesara. . Sesi 2 - Penuaan Sihat Panel : KKM, KWSP dan PPj . Temui Team Mobot Malaysia untuk test ride #Mobotflexi nanti ye. www.mobotflexi.com

MOBOTFLEXI : SEMPOI JE ATUK NI!

Image
SAMPOI JE ATUK NI!

"Ni macam basikal atuk zaman dulu cuma basikal atuk dulu guna kat luar rumah je tapi yang ini boleh bawa masuk dalam rumah, atuk suka! Nah ambil ni, atuk nak beli, ada bagi diskaun kan..?" Terkesima Mobot Advisor Syafa melihat gelagat atuk. Semua Mobot Advisor AIDAQ telah dilatih untuk beri penerangan lengkap dulu sebelum menjual Mobotflexi. Kami tak ambil mudah macam jual basikal atau jual scooter kepada mereka yang memerlukan Mobotflexi. Pesan prinsipal, jujurlah ketika berhadapan dengan pelanggan terangkan dengan jelas manfaat mobotflexi, spesifikasi, cara penggunaan dan penjagaan, harga, diskaun, alat ganti, servis, warranty, insuran kemalangan diri, aksesori termasuk kelemahannnya dan segala macam benda yang pelanggan patut tahu sebelum mereka invest sejumlah wang untuk beli Mobotflexi sebab bukan semua pelanggan sesuai guna Mobotflexi walaupun mereka mampu beli Mobotflexi ini.
Ada ke bakal pelanggan yang tak layak guna Mobotflexi? Jawapannya : ADA. K…

MOBOTFLEXI: TERIMA KASIH PUAN FAUZIAH ATAS PEMBELIAN MOBOTFLEXI

Image
SAAT DIPERLUKAN.
Sokongan yang paling diperlukan adalah sokongan dari ahli keluarga bila seseorang itu disahkan berhadapan dengan ujian kesihatan.
Dan ... untuk anda, team Mobotflexi akan sentiasa ada untuk jadi sebahagian dari keluarga yang memudahkan pergerakan anda.
Datanglah ke AIDAQ dan bawalah pulang seunit Mobotflexi hari ini - 012-6169034

MOBOTFLEXI : NILAI SIHAT TUBUH BADAN TIADA TANDINGANNYA

Bila kita berpeluang untuk nikmati keamanan, usahakan lah supaya kita sentiasa saling menjaga keharmonian.
Bila kita berpeluang untuk beriadah, usahakanlah walau hanya beberapa minit. Tak boleh pergi tempat yang canggih, pi lah kat tasik berdekatan
Hari ni saya temui tasik Taman Danau Kota, hanya beberapa minit dari LRT Wangsa Maju. Sesuai untuk seisi keluarga menghabiskan pagi hujung minggu.
Yang masih boleh berjalan, jom berjalan
Yang tak larat dah nak jalan akibat sakit sakit lutut ke sendi atau semput, naik je Mobotflexi
Yang penting riadah tetap riadah
Sedut udara segar, lagi pun percuma je udara Allah ni tapi sangat mahal harganya bila kita dah tak mampu nak menyedut udara akibat penyakit.


Hargai kesihatan.
JAGA 10 PERKARA INI.
Salah satu yang mudah untuk kita mulakan.
Ayuh kita ziarah saudara dan sahabat kita terutama mereka yang dulu selalu bersama kita cuma kini mereka sedang diuji kesakitan makanya kehadiran kita pasti menggembirakan. Tak dapat ziarah, call, wasap atau kirimkan salam selalu kepada mereka kerana malaikat pun akan selalu doakan kesejahteraan buat kita dan mereka andai ini sedekah jariah kita untuk mereka.
klik link dibawah untuk video

MOBOTFLEXI: PERLUKAN ESCOOTER WHEELCHAIR YANG MUDAH LIPAT DAN MESRA PESAWAT PENERBANGAN?

Image
PERLUKAN ESCOOTER WHEELCHAIR YANG MUDAH LIPAT DAN MESRA PESAWAT PENERBANGAN?
Jika anda seorang yang kerap bertugas ke luar negara atau melancung tetapi menghadapi masalah berdiri dan berjalan untuk jangka masa yang panjang, penggunaan skuter mobiliti adalah salah satu cadangan yang cool untuk dipertimbangkan, mudahkan pergerakan sambil kurangkan tekanan ke atas anggota fizikal anda yang sakit. ------------------- Untuk dapatkan sebuah skuter mobiliti, ada beberapa perkara yang perlu anda beri perhatian. Antaranya adalah jenis dan kapasiti bateri yang digunakan, sifat mudahalih, stabil, berat, saiz dan rangka yang digunakan supaya anda boleh kendalikannya dengan mudah walaupun tanpa pembantu.
Anda pasti mahukan sesuatu yang mudah diurus sendiri dengan berat ideal yang minima sekitar 20kg – 25kg dengan kelajuan sehingga 25km/j yang boleh di kawal dan perjalanan per cas sekitar 15km – 30km, bateri 48V, boleh menaiki ramp dan mudah untuk membuat pusingan diruangan yang sempit.
Actually an…
KENAPA TAK SEWA JE eSCOOTER MASA TAWAF DAN SAEI?

Naksewabolehjecuma...
Menggunakanmobotflexiinimerupakanpenyelesaiankepadamerekadan ayah ibu yang mengalamimasalahpergerakansepertisakitlututdansemputbukansahajaketikamengerjakanibadahditanahsucitapimemangsakitwalaudimana-mana pun atasmukabumini.
Mobotflexiinijugabukansahajabolehdigunakanketikatawafdansaeitapidigunakandalamsemuakeadaan, berulangalikkemasjid, menziarahtempat yang dihajati, pergimembelibuahtangandanmungkinjugauntukbantuorangsekelilingmembawabaranganmerekakeranamobotflexiinidilengkapkandengan carrier danbakul. Bilabalik Malaysia pun masihbolehbolehdigunakan.
#mobotflexi mudahkan kehidupan saat diperlukan.
Ayuhlindungianggotafizikal yang sakitdanminimakankerisauandankepayahan. Nakmaklumatlanjutuntukhadiahkanibu ayah, klik link ini ---> http://www.wasap.my/60126169034/Mflexid