Wednesday, February 6, 2019

MOBOTFLEXI: PERLUKAN ESCOOTER WHEELCHAIR YANG MUDAH LIPAT DAN MESRA PESAWAT PENERBANGAN?

PERLUKAN ESCOOTER WHEELCHAIR YANG MUDAH LIPAT DAN MESRA PESAWAT PENERBANGAN?

Jika anda seorang yang kerap bertugas ke luar negara atau melancung tetapi menghadapi masalah berdiri dan berjalan untuk jangka masa yang panjang, penggunaan skuter mobiliti adalah salah satu cadangan yang cool untuk dipertimbangkan, mudahkan pergerakan sambil kurangkan tekanan ke atas anggota fizikal anda yang sakit.
-------------------
Untuk dapatkan sebuah skuter mobiliti, ada beberapa perkara yang perlu anda beri perhatian.
Antaranya adalah jenis dan kapasiti bateri yang digunakan, sifat mudahalih, stabil, berat, saiz dan rangka yang digunakan supaya anda boleh kendalikannya dengan mudah walaupun tanpa pembantu.

Anda pasti mahukan sesuatu yang mudah diurus sendiri dengan berat ideal yang minima sekitar 20kg – 25kg dengan kelajuan sehingga 25km/j yang boleh di kawal dan perjalanan per cas sekitar 15km – 30km, bateri 48V, boleh menaiki ramp dan mudah untuk membuat pusingan diruangan yang sempit.

Actually anda juga perlu pertimbangkan khidmat dan servis selepas jualan oleh pembekal anda termasuk jaminan selain bantuan online jika skuter mobiliti anda menghadapi masalah ketika di luar negara.

Macam kereta juga, ia perlu di servis, ditukar alatganti bila tiba masanya atau mungkin juga anda mahu minta pandangan dari Mobot Advisor kami yang terlatih supaya anda lebih tenang sepanjang perjalanan atau percutian nanti.

Jadi untuk anda yang kerap menaiki pesawat, kami syorkan anda untuk memiliki mobotflexi (2in1) escooter wheelchair kerana ramai pengguna Mobotflexi sangat enjoy melancung dan bertugas di negara orang malah ketika beribadah di tanah suci juga sangat mudah dengan mobotflexi.
------------------
Anda perlukan maklumat lanjut untuk tempahan? Hubungi/wasap Mobot Advisor kami di http://www.wasap.my/60126169034/MobotC dan dapatkan tawaran diskaun istimewa dan hadiah menarik bagi 5 unit Mobotflexi terhad bulan ini.

P/S : Rujuk ruangan komen untuk syarat membawa mobotflexi dalam pesawat penerbangan.

P/S : Mobotflexi ini dibekalkan oleh AIDAQ Services Corp. Sdn Bhd (632488-V) Medan #Mara, Kuala Lumpur untuk mudahkan mereka kembali berdikari walaupun kini mereka mengalami masalah pergerakan fizikal.


Image may contain: text

No comments:

Post a Comment