Friday, February 15, 2019

MOBOTFLEXI : SEMPOI JE ATUK NI!

SAMPOI JE ATUK NI!

"Ni macam basikal atuk zaman dulu cuma basikal atuk dulu guna kat luar rumah je tapi yang ini boleh bawa masuk dalam rumah, atuk suka! Nah ambil ni, atuk nak beli, ada bagi diskaun kan..?" Terkesima Mobot Advisor Syafa melihat gelagat atuk.
Semua Mobot Advisor AIDAQ telah dilatih untuk beri penerangan lengkap dulu sebelum menjual Mobotflexi. Kami tak ambil mudah macam jual basikal atau jual scooter kepada mereka yang memerlukan Mobotflexi.
Pesan prinsipal, jujurlah ketika berhadapan dengan pelanggan terangkan dengan jelas manfaat mobotflexi, spesifikasi, cara penggunaan dan penjagaan, harga, diskaun, alat ganti, servis, warranty, insuran kemalangan diri, aksesori termasuk kelemahannnya dan segala macam benda yang pelanggan patut tahu sebelum mereka invest sejumlah wang untuk beli Mobotflexi sebab bukan semua pelanggan sesuai guna Mobotflexi walaupun mereka mampu beli Mobotflexi ini.

Ada ke bakal pelanggan yang tak layak guna Mobotflexi?
Jawapannya : ADA.
Kategori yang macam mana tak sesuai guna Mobotflexi ni?

1. Pengidap parkinson

2. Lumpuh seluruh badan

3. Mental disorder

4. Masalah pinggang lembik / tak boleh tegak

5. Masalah penglihatan dan buta


Selain di atas setakat ini tak ada masalah.

Atuk ni mengalami masalah sakit lutut dan bila sakitnya menyerang atuk tak boleh banyak berjalan. Sakitnya... Tuhan saja yang tahu.
"Lutut atuk akan kurang sakit kalau kurang berjalan tapi atuk ni suka berjalan." Luah atuk sambil pegang lututnya yang mungkin tengah sakit sebelum beredar meninggalkan Mobot Advisor Syafa dan Mobot Advisor Ain di pintu AIDAQ .
P/S : Pakai t-shirt pagoda je atuk ni datang membeli belah kerana dia tahu

#Mobotflexi ni boleh menyelesaikan masalah.
http://www.wasap.my/60126169034 - Mobot Advisor


Image may contain: 3 people, people smiling

No comments:

Post a Comment