Wednesday, September 18, 2019

MOBOTFLEXI : DULU BERDUA, KINI BERTIGA!


------------------------------------------------
Yang ini aku redho sebab dia pilihanku untukmu, suamiku - Isteri Solehah.
“Dalam waktu terdekat ni kami plan nak ziarah anak ke Indonesia, InsyaAllah dengan adanya mobotflexi ni mudahlah perjalanan kami nanti. Tak adalah mengeluh sakit kaki sangat kerana terpaksa berjalan jauh..”
"RM6,535 ni bukanlah harga yang terlalu mahal kalau dibandingkan dengan kesakitan yang perlu ditanggung setiap kali terpaksa berjalan jauh lagipun kalau beli di farmasi tak ada diskaun, harga biasa RM8,599"
“Lagipun kami sangat pentingkan service after sale, tak naklah bila nak servis atau masa nak tukar alatganti, alatganti pulak payah nak cari, nak import bagai, sudahnya tak boleh guna pulak.”
"InsyaAllah tahun depan nak pi tunaikan haji pula. Yang penting mobotflexi ni boleh mudahkan kami suami isteri beribadah....ibadah yang sempurna ni bermula dari kesihatan yang baik tapi kalau diuji dengan sakit pun, kita masih ada alternatif untuk teruskan ibadah." – Puan Rose
Ini sebahagian dari kisah kehidupan pengguna mobotflexi kami.
------------
p/s : Kami bekalkan semua pembeli mobotflexi kami dengan warranty, aksesori, insuran kemalangan diri RM10K, video tutorial penggunaan dan penjagaan ringkas.
p/s : Bagi yang mendapatkan bateri tambahan / travelling battery, kami bekalkan pula dengan dokumen pengesahan supaya tak timbul masalah ketika dilapangan terbang nanti. Semuanya mengikut syarat yang telah ditetapkan oleh pihak airlines.
p/s : Nak tempah mobotflexi hari ini? Hubungi kami di 012-6169034 atau sila ke AIDAQ Medan Mara, Kuala Lumpur, Mobot Advisor kami akan segera membantu.

No comments:

Post a Comment