Tuesday, January 22, 2019

MOBOTFLEXI: CARA UNTUK DAPATKAN SEUNIT MOBOTFLEXI HARI INI.

Cara paling cepat adalah melalui belian tunai dan kad kredit tapi tak ramai yang dalam kategori boleh keluarkan sejumlah RM6,535.00 untuk memiliki gabungan escooter & wheelchair (2in1) mobotflexi ini walaupun ia sangat membantu pergerakan dan dapat mengurangkan rasa sakit bila banyak bergerak.
Bagi pengguna mobotflexi seperti Hajjah Noriah "memang berbaloi sangat bila makcik dah guna mobotflexi ini, tak rasa dah harganya yang tinggi tu.”

“Tak ada apa yang boleh gantikan lutut makcik yang sakit ni tapi bila dah guna Mobotflexi, makcik rasa sakit lutut ni kuranglah juga sebab makcik kurangkan berjalan. Rasa sesak dada dan cepat penat pun dah tak ada lagi. ”

“Kiranya ubat tahan sakit pun makcik kurang dah makan. Jemu dah makan banyak sangat ubat sebab makcik pun ada darah tinggi dan sakit lain. Ubat memang tak pernah putus.”

Pengalaman makcik Noriah mengambarkan harga sebuah mobotflexi memang jauh lebih murah jika dibandingkan dengan lututnya yang sakit. "Bila dah ada dan guna mobotflexi ini sendiri, memang cukup berbaloi."

Yelahhh… Selama ni kita bekerja keras lalu hasilnya haruslah diutamakan untuk kesihatan kita sendiri atau untuk ibu ayah yang dah banyak berkorban untuk kita selama ni kan.. 

--------------------------------------
Sebenarnya ada 8 cara untuk mendapatkan mobotflexi ni. 
--------------------------------------
DARI CARA BERBAYAR HINGGALAH KE CARA PERCUMA. DARI BOLEH DAPAT DALAM MASA 3 JAM HINGGALAH KE 3 BULAN!

Semuanya bergantung kepada keperluan, kesungguhan dan komitmen bakal pengguna.

Dulu ada juga bakal pengguna mobotflexi yang kata nak dapat bantuan dari Baitulmal memang susah sangat tapi bagi puan Normah yang mempunyai 2 orang anak OKU dan Puan Hidayah yang cacat anggota fizikal, alasan orang lain tak boleh digunapakai.

“Kita yang berkehendak, kitalah yang kena berusaha dan ikut semua peraturan yang ditetapkan.”

“Pegawai adalah pemudahcara dan mereka juga tertakluk kepada peraturan untuk meluluskan sesuatu permohonan. Ambil masa sikit tak apalah… bukan permohonan kita je yang ada atas meja pegawai tapi ada berpuluh permohonan yang diterima sehari.” – Puan Normah

#Mobotflexitemanyangmemahami.

No comments:

Post a Comment