Tuesday, December 3, 2019

MOBOTFLEXI: GIVE UP IS NOT AN OPTION!



Statement ini terpakai kepada semua yang pernah diuji dengan cabaran ganas dalam kehidupan.
.
Hari ini izikan kami share sesuatu yang gembira. Bukan kami je happy tapi yang pasti kebanyakan bakal pelanggan #Mobotflexi pun akan happy sama.
.
1. 'MOBOTFLEXI' kini dah berstatus 'R' bukan lagi 'TM'. Prosesnya hampir setahun setengah dan amat mencabar kerana ia melibatkan beberapa buah negara.
.
2. In sya Allah minggu depan mobotflexi dah boleh didapati secara ansuran serendah RM290.00 sebulan dan kami masih mengekalkan semua kelebihan yang diperolehi oleh mereka yang membeli secara tunai. Mudah-mudahan ramai lagi akan dapat manfaat mobotflexi ini.
.
3. Training Center kami di Smart Biz Solution Lot 3.30B Tingkat 2 Medan #Mara, Kuala Lumpur kini mula beroperasi.
.
Sejak showroom cum center of learning kami dibuka kepada orang luar, secara tidak langsung strategi marketing kami telah memberi tempias rezeki kepada jiran penyewa @ Persatuan Penyewa Medan Mara yang menjual pelbagai produk dan servis antaranya pakaian, makanan, produk untuk kucing kesayangan, urutan refleksiologi, spa, perkhidmatan renewal roadtax dan insuran, juru audit, tax dan akaun.
.
Tunggu pengumuman kami selanjutnya ye.
.
Share ni dulu, doakan esok lusa ada berita gembira lagi ye bukan sahaja untuk team kami tapi untuk seluruh warga OKU dan warga emas yang sangat-sangat mengharap untuk memiliki Mobotflexi.
.
Moga ada khabar gembira juga untuk kalian yang tak putus-putus menyuntik semangat dan mendoakan kejayaan kami selama ini.
.
Syukur Alhamdulillah.
.
Walau bisnes kami kecil namun kami bangkit untuk memberi seribu manfaat.
Mobot Advisor Cik Lin - 019 386 6889

Image may contain: 1 person, sitting


No comments:

Post a Comment