Friday, October 25, 2019

MOBOTFLEXI : TITIK SYUKUR.

TITIK SYUKUR.

Apa perasaan anda bila suami balik bawa hadiah?

Hadiahnya sebuah mobotflexi!

Sewaktu tuan Osman singgah ke Najwa farmasi di Medan Mara, beliau nak belikan supplement harian isterinya tapi beliau ternampak salah satu bunting di farmasi milik Puan Hasiah di Medan Mara tentang mobotflexi.

Beliau segera scroll handhone ditangan.

"Eh,eh.. kat sini pun ada jual benda ni ye? Dah lama wife saya cari" Sambil menunjukkan gambar mobotflexi, gabungan escooter wheelchair kepada Pn Hasiah.

"Ada tuan, tuan boleh cuba dulu, saya boleh bawa tuan ke center kami di tingkat 1" sambil Pn Hasiah menunjukkan jalan ke lokasi premis prinsipal di #Aidaq Medan Medan Mara.

Setelah diberi penerangan dan tuan Osman mencuba sendiri Mobotflexi dan beliau yakin ini dapat memudahkan pergerakan isterinya yang mengalami masalah lutut, beliau minta kami sediakan seunit mobotflexi untuk dibawa pulang.

Proses pembelian pun memang mudah sebab kami juga menerima bayaran melalui kad kredit dan bagi yang berminat nak menggunakan duit KWSP dari akaun 2 juga tak ada masalah.

Semoga lebih ramai lagi suami-suami diluar sana dikurniakan rezeki yang melimpah ruah asbab memberi perhatian dan kasih sayang luar biasa kepada isteri mereka terutama disaat si isteri sudah tidak secergas dulu.

Selepas diskaun 24%, Mobotflexi (gabungan escooter dan wheelchair) ini hanya RM6,535.00, harga yang masih boleh dimiliki berbanding motorised Wheelchair yang berharga sekitar RM7K ke RM14K.

Moga mereka suami isteri dikurniakan kebahagiaan dunia akhirat hingga ke jannah, Aamiin.

#Mobotflexi mengembalikan kecerian keluarga.

No comments:

Post a Comment