Monday, October 7, 2019

MOBOTFLEXI: NAK CARI PENGGANTI WHEELCHAIR UNTUK MAK AYAH DAN JIMATKAN TENAGA MASA PERGI HOLIDAY NANTI?

Kadang-kadang mak ayah kita ni tak nak ikut pi holiday bukan sebab apa.. mereka tak nak susahkan anak cucu untuk tolak wheelchair nanti je tapi jauh disudut hati memang nak sangat jalan-jalan dengan anak cucu tambahan pula pada usia emas ni berada bersama keluargalah yang paling 
membahagiakan.
.
Tapi kalau ada alat macam skuter dan dalam masa sama selesa macam wheelchair lagilah bagus tak perlu anak cucu menolak wheelchair setiap masa.
.
Lebih seronok kalau mak ayah dapat berdikari dan pandu sendiri. Tu yang bila tengok mobotflexi yang ada ciri-ciri dan gabungan scooter dan wheelchair (2 in 1) memang berbunga hati dibuatnya..
.
Mobot Flexi ini adalah foldable mobility scooter. Ia adalah gabungan yang digunakan di dalam dan di luar rumah untuk urusan di hospital, beriadah di taman, ke surau, umrah, kolej, pejabat, pasaraya, berniaga dan sangat mudah digunakan ketika bercuti.
.
Nak tahu bagaimana Mobot Flexi ini membantu?
Tengok video di bawah ini yea.
Atau terus WhatsApp ke :
https://mobotfleximalaysia.wasap.my/- Kuala Lumpur dan dapatkan Tawaran Harga DISKAUN Sekarang - klik link ini : https://www.mobotmalaysia.com/mobotflexi.html
.
Nak beli secara ansuran?
Terkini Mobot Flexi boleh didapati di online store LAZADA dengan diskaun penjimatan 24% dan ada kemudahan ansuran @ RM544.58 sebulan selama 12 bulan. Klik link ini untuk tempahan online : http://nak.la/Lazada
.
p/s : HARGA TAWARAN :
------------------------------
Tuan boleh dapatkan harga tawaran diskaun sehingga 24% penjimatan bagi setiap pembelian Mobot Flexi.
SEKARANG dengan diskaun 24% seunit Mobot Flexi (2in1 - scooter wheelchair) hanya RM6,535.00 (USD$1,593.00) sahaja . Harga jualan di farmasi : RM8,599.00 (USD$2,097.00).
.
Pembelian ini boleh dibuat secara tunai, kad kredit dan mendapat pelepasan cukai. (untuk belian melalui bantuan agensi - sila hubungi/wasap 012-6169034)
-----------------------------
📌Mobot Flexi ini adalah gabungan escooter dan wheelchair (2 in 1).
Jika anda membeli scooter (RM5,000) - Anda hanya boleh gunakan diluar rumah sahaja dan TAK BOLEH dibawa dalam bangunan hospital atau shopping mall manakala jika anda beli motorised wheelchair (RM7,000 ke RM9,000) pula, anda akan sentiasa kelihatan seperti orang sakit.
.
Total kos yang anda perlu keluarkan adalah sekitar RM14,000. Banyak RM tuuu...
.
Tapi jika anda membeli Mobotflexi yang merupakan gabungan keduanya dan anda dapat hadiahkan ibu ayah hanya dengan investment RM6,535 sahaja.
.
Boleh dibawa dalam hospital, shopping mall, taman dan sebagainya. Pasti enjoy. (Jangan lupa tuntutan hadiah akseseori istimewa bernilai RM350 untuk anda bawa balik bersama Mobotflexi ke rumah nanti!)
.
Jom ke AIDAQ Medan MARA, Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur untuk cuba sendiri Mobotflexi ini atau buat je temujanji dengan Mobot Advisor kami : 012-616 9034 hari ini.
.
Hubungi Mobot Advisor kami : https://mobotfleximalaysia.wasap.my/ hari ini.

















No comments:

Post a Comment