Sunday, September 29, 2019

MOBOTFLEXI : BILA HATI DIKETUK RINDU.


Saat ini adalah saat yang paling sukar diucap melainkan kita pergi mendapatkan insan atau pergi mengunjungi tempat kenangan yang merapatkan jiwa kita dengan insan yang kita rindu...
Subuh Khamis ni Dato Saad suami isteri akan berangkat sekali lagi untuk menunaikan umrah bersama Mobotflexi menziarahi Rasulullah di masjid Nabawi, beribadah dan bermunajat di masjidil haram untuk kehidupan dunia yang sempurna, pengakhiran yang baik dan amalan yang diterima Allah tanpa hisab.
Hanya Allah saja yang tahu bagaimana gelodaknya bila jiwa diruntun rindu kepada insan paling agung yang telah berjuang memastikan kita mampu mendapat nikmat Islam hingga ke hari ini. Sayu, bungkam, rindu, gembira... semua bercampur baur...
-------------
Sebelum berangkat ke tanah suci subuh Khamis lusa, Dato Saad ke AIDAQ dulu untuk pastikan mobotflexi dan aksesori lain yang berkaitan seperti charger dalam kondisi yang baik supaya tak timbul masalah nanti.
Maklumlah bila dah sampai ke sana nanti, setiap saat amat berharga, selepas tawaf wajib Dato Saad plan nak buat tawaf sunat banyak kali, kalau boleh lebih dari 11 kali. Sebelum ada mobotflexi, Dato Saad gunakan kerusi roda, dapatlah buat tawaf sunat 4 ke 5 kali sahaja.
Bila ada mobotflexi semua urusan dan ibadah pasti menjadi lebih mudah dan ringkas.
"Bila kita beli sesuatu macam mobotflexi ini dari syarikat yang sediakan servis selepas jualan dan alat ganti pun mudah dapat, hati kita akan jadi tenang..." pesan Dato Saad kepada En Daud yang kebetulan datang ke AIDAQ untuk belikan seunit mobotflexi untuk ibunya tadi.
p/s : Alhamdulillah makin ramai yang dapat manfaat hasil dari usaha kecil kami menyediakan alat alternatif kepada kerusi roda untuk mudahkan mereka yang mengalami masalah pergerakan fizikal.
#Mobotflexi ; sokongan dan peluang kedua kepada insan yang terpilih!

No comments:

Post a Comment