Thursday, July 18, 2019

MOBOTFLEXI: KENAPA KITA BIARKAN IBU AYAH MENANGGUNG DERITA KESAKITAN BEGITU LAMA?

INILAH 3 PUNCA SEBENARNYA SAKIT DIBAHAGIAN DARI LUTUT KE KAKI TERJADI.
============================================================
.
.
.
Nak tanya ni ada tak di kalangan kita ibubapa yang sukar berjalan akibat dari sakit lutut, gaut, lemah akibat stroke, kurang upaya fizikal tapi buntu nak bantu macam mana ?
.
.
Kalau ada masalah ini sudah pasti kita akan cari wheelchair untuk memudahkan pergerakan mereka nak pergi ke sana-sinikan…
.
.
Pernah tahu apa punca sebenar sakit dibahagian lutut ke kaki terjadi?
1. Tak jaga pemakanan, punca utama penyakit gaut. Makanan yang tak boleh makan dia tetap makan tanpa batasan akan menyebabkan kaki bengkak contohnya alah kepada makanan laut tetap makan walaupun tahu takboleh..kan..
2. Kerja berat yang berpanjangan juga adalah punca utama yang menyebabkan jem dibahagian sendi lutut.
3. Berhenti sukan secara tiba-tiba juga akan menyebabkan kaki dapat masalah yang mana mudah menjadi krem bila berdiri lama atau duduk didalam aircond yang sangat sejuk.
.
.
Banyak lagi yang boleh menjadi punca yang menyebabkan susah pergerakan ini….Jadi jangan biarkan komplikasi penderitaan sakit dari bahagian lutut hingga kaki ini berterusan kerana ia akan memberi kesan jangka masa panjang yang kita sendiri tak tanggung.
.
.
Anak-anak yang masih ada ibu ayah sakit kaki dan susah untuk berjalan kadang-kadang kita nak bawa berjalan, bercuti mereka tak mahu kerana mereka taknak susahkan anak-anak untuk menolak wheelchair.
.
.
Boleh cuba dapatkan kemudahan baru di Malaysia iaitu Mobotflexi yang mana mobotflexi ini sebagai penganti wheelchair. Mobotflexi bukan sahaja memudahkan pergerakan ia juga akan mengembalikan keceriaan kepada ibu ayah dan mereka akan rasa tak susahkan anak-anak lagi untuk tolak wheelchair serta bebas bergerak kemana sahaja tanpa meminta bantuan…..pasti mereka akan kembali tersenyum dengan kehadiran mobotflexi dalam hidup mereka.
Ayah nak ke surau pun senang dan mudah!
.
.
Nak biarkan atau nak lihat ibu ayah gembira?
Pilihan di tangan anak-anak yang sayangkan ibu ayah…
.
.
Untuk Pertanyaan lanjut sila tinggalkan no telefon anda untuk Mobot Advisor kami hubungi bagi mendapatkan Mobotflexi dengan segera.
.
.
Jangan tunggu lagi sebelum kesakitan itu melarat.
.
.
#takelokbiarkanlama
#mobotflexivswheelchair


No comments:

Post a Comment