Thursday, December 13, 2018

MOBOTFLEXI: BAGAIMANA MOBOTFLEXI INI BOLEH MENGURANGKAN KESAKITAN?

Bagaimana Mobotflexi ini boleh bantu kurangkan kesakitan?
------------------
Walaupun Mobotflexi BUKAN ubat TAPI :
------------------
1. Dengan menggunakan Mobotflexi, pesakit atau pengguna akan kurang membebankan anggota tubuh yang sakit contoh mereka yang mengalami sakit lutut, tidak perlu menanggung sakit lutut sepanjang pergerakan atau aktiviti di dalam dan di luar rumah.


2. Bila kesakitan berkurangan, penggunaan ubat seperti pain killer dapat dikurangkan. 
Ini dapat mengurangkan kesan sampingan akibat penggunaan pain killer yang berterusan.

3. Mobotflexi ini mengembalikan mood ceria. 
Dengan menggunakan mobotflexi, pengguna lebih berdikari tidak ada perasaan 'aahhh ... aku nie hanya menyusahkan je' kerana mereka tidak perlukan pembantu untuk menolak kerusi roda setiap kali mahu bergerak ke sana ke mari.

4. Kesan sengal jangka panjang akibat penggunaan kerusi roda di bahagian lengan, pinggul dan belakang dapat diatasi dengan mudah. Pengguna tidak perlu makan pain killer atau ubat sapu dilengan lagi.

5. Bagi pengguna OKU yang berniaga, mobotflexi ini dapat mudahkan mereka bergerak, membawa barang untuk berniaga.

6. Bagi pelajar atau pekerja OKU pula dengan menggunakan mobotflexi mereka akan lebih mudah bergerak dalam kelas dikolej atau dalam pejabat.

Matlamat kami mengenengahkan penggunaan Mobotflexi dikalangan pengguna yang mengalami masalah pergerakan fizikal ini adalah untuk membantu mengatasi masalah di atas di samping memberi semangat berdikari kepada mereka.

No comments:

Post a Comment