Wednesday, May 2, 2018

APA DAH JADI KAT MAKCIK NIH!?

Kita ini, bila menjual, benda yang paling kita risau adalah apa yang dah berlaku pada customer bila dah pakai produk yang kita jual.
Serius.
Saya sendiri kalau seller tu jenis zip mulut dan jadi batu (tak reti followup) lepas kita buat pembelian, memang itulah kali terakhir saya akan beli produk daripada mereka.
Betul tak?

So, saya baru je followup seorang customer yang beli Mobot Flexi.

Customer saya wanita. Dia ada masalah buah pinggang sejak 7 tahun lepas.

Masa dia beli Mobot Flexi, dia cakap :
“Harap2 dengan mobot flexi ni, pakcik tak perlu tolak makcik pergi ke hospital lagi maklumlah seminggu, 2 kali kami kena ke hospital untuk buat rawatan buah pinggang makcik ni.”

Pendek cerita, lepas 14 hari....
Saya cuba followup dia sebab nak tau berbaloi ke tak pakai Mobot Flexi ni.

Image may contain: 1 personWhatsapp tak berbalas... SMS? Lagilah. Buat dek je.

Saya punyalah risau sampai dalam hati saya meronta2,
“Apa dah jadi kat kau!”

Saya pun terus call dia.
Nasib baik tak sampai 5 beep, dia angkat telefon.
Dia cakap yang dia nak reply whatsapp, tapi selalu terlupa sebab sibuk.

Tapi dia cakap: 

“Sejak guna Mobot Flexi ni, pakcik yang lebih banyak guna mobot flexi pergi balik hospital ambil ubat untuk makcik, taklah makcik rasa bersalah sangat sebab selama bertahun-tahun ni pakcik je yang terpaksa tolak kerusi roda makcik. Kesian, rasa macam menyusahkan aje…”

Lega hati saya.

Siapa yang baca post ini dan memang ada mak atau ayah yang ada masalah tak larat nak berjalan jauh, boleh Whatsapp saya untuk saya share cerita makcik Jamilah ni.

Kalau anda rasa berbaloi untuk hadiahkan mak atau ayah dengan mobot flexi ni silakan bawa mak ayah cuba uji pandu mobot flexi di outlet kami di Medan Mara, Kuala Lumpur dan dapatkan DISKAUN 24% @ RM2,064.00 sehingga 15 April 2018.

Kalau tak berbaloi, jangan beli pun. Saya tak nak bazir duit anda.

Just Whatsapp: 012-2556493.
Atau kalau nak cepat sangat, klik link kat sini untuk terus whatsapp:wasap.my/+60122556493/Mobot

No comments:

Post a Comment