Monday, October 16, 2017

Kenapa Perlu Melakukan Pemeriksaan Kesihatan?

Bilakah waktu terakhir kita mengetahui secara jelas tentang tahap kesihatan kita?

Medical check up adalah pemeriksaan kesihatan menyeluruh yang bertujuan untuk mengetahui kondisi kesihatan kita. Ia boleh dilakukan bagi semua peringkat umur dan mengikut keperluan kesihatan seseorang.

Institut Jantung Negara (IJN) menyediakan rangkaian Medical check up yang sangat diperlukan oleh setiap individu khususnya bila usia telah mencecah 35 tahun malah  wanita adalah golongan yang mesti mengutamakan Medical check up ini.

Berikut adalah rangkaian pakej Medical check up yang ditawarkan oleh IJN  yang boleh anda nikmati secara percuma apabila membeli MOBOT FLEXI dari website kami. Fokus utama adalah kepada golongan dewasa berumur 35 tahun ke atas yang sentiasa dalam perjalanan dan menjalani gaya hidup aktif ternyata mengalami perubahan dalam kesihatan mereka. 


Pemeriksaan Kesihatan Essential Wellness kami akan membantu mendedahkan gejala dan penyakit yang serius, jika ada, yang memerlukan rawatan dan penjagaan pencegahan.

Dengan setiap pembelian Mobot Flexi  RM7,999.00, pelanggan kami Layak mendapat -  PERSONAL INSURANCE ACCIDENT OF RM10,000 untuk 1 tahun serta pemeriksaan kesihatan mengikut pakej Medical check up - Essential Wellness seperti berikut :


a.      Cardiologist Consultation
b.      Summary Report
c.      Blood Pressure
d.     Body Mass Index (BMI)
e.      Chest x-ray
f.       Vascular Ankle Brchial Index (ABI)
g.      ECG
h.     Exercise Stress Test (Treadmill) or 2D Echocardiography
i.       Lung Function Test
j.       Breath CO Test
k.      Urine FEME
l.       Full Blood Count
m.   Renal Profile
n.     Liver Function Test
o.    Fasting Serum Lipids
p.    Fasting Blood Sugar
q.   Thyroid Function Test


Maklumat lanjut hubungi Cik Lin : 019-3866889 hari ini.

No comments:

Post a Comment